16 mars 2008

Nu har jag börjat packa för våran fjälltur. Det är inte annat än att jag börjar känna mig lite nervös. Jag har inte gjort något sånt här förut. Och nu förväntas jag lyckas med att packa ner rätt kläder. hum ja jag lovar att det är lagom lätt att avgöra vad som behövs och inte..
Jag ska även försöka hitta nån mat som inte behöver kokas utan bara så man kan hälla i varmvatten, jag hoppas på att coop eller ica har annars måste jag åka till staden någon kväll i veckan.
På torsdag morgon bär det av 7 timmar på ett tåg alldeles ensam hoppas jag fixar det haha.. Jag kom på en sak i dag och det var att jag tar med en kortlek så jag kan lägga pasiens och om det finns någon fin kille där så kan jag ju bjuda upp honnom till kortspel.. Hum mycket bra plan om jag får säga det själv. haha

1 kommentar:

HellaBella sa...

Inte helt fel tänkt i raggnings syfte. Men om du skulle vilja slippa sliskiga killar av fel sort så kan du alltid komma till oss och låna en ljudbok!

Om vi inte hörs/syns, Hade det så bra i fjällen...och kom hem hel!

grannen