03 mars 2008

Stations gympa

Blev lite inspirerad av helgens bravader så idag när systern ringde och frågade om jag skulle träna svarade jag factiskt Ja.. lite tveksam kanske men dock. Var flera månader sen jag tränade sist känner mig så dålig.
Väl på jympa golvet upptäckte jag hur otroligt otränad jag är. Ingen kondision och absolut ingen styrka fick köra med enkelt grönt gummiband. Hur pinsammt kan det kännas igentligen... hehe
Hur kunde det bli så här? var det kanske den lilla latmasken som tagit över.. men nu ska jag ta över igen haha.. Jag mår ju mycket bättre om jag tränar så.
När stretchingen är slut säger ledaren välkommna tillbaka nästa vecka. Tror stenhårt på att det var ricktat till mig.

2 kommentarer:

HellaBella sa...

Vad duktig du var, jag räknar med att komma igång nästa vecka också så RING!!!!

Anonym sa...

Du är fantastik lille unge!

Modern