15 februari 2008

14 feb en dag för kärlek

Ja ibland leker livet och ibland gör det inte det. Igår var det allahjärtans dag. En dag då man ska visa sin kärlek för de man tycker om. Jag personligen har aldrig haft någon väldigt bra sån dag men igår var nog den värsta någonsin.
Jobba hela dan sen åkte jag och solade för att bli på lite bättrehumör. Synd bara att ansiktskanonen var på och rören var nya... Jag ser nämmligen ut som en tomat i ansiktet och överresten av kroppen i dag och dessutom gör det ju grymt ont.
När jag kommer ut från solariumet så är det snö överallt.. Jobbigt skulle väl vara vår nu tycker jag. Därefter åker jag till Martin hipp hopparn har väl kännt länge att det skulle ta slut funka lixom inte så bra när båda har för mycket problem. Men jag grät självklart hysteriskt det var ju facktiskt den 14 feb.. men jag klandrar inte vi funkar kanske bättre som vänner. Ja det låter som värsta klychan men det känns facktiskt så. Synd bara att man ska se för jävlig ut dan efter värsta svullen under ögonen. Har nog aldrig tidigare haft så mycket smink som jag har nu. HiHi

1 kommentar:

HellaBella sa...

Aj, aj, aj... Vad trist att det tagit slut med hip-hoparn...Trist alla hjärtans dag!

Den där ansiktskanonen är inte att leka med!