29 januari 2008

Saker jag glömt att skriva om

Jag och min vän J fick för oss en dag att göra provdockor av oss själva.
Det krävdes en hel del tålamod och vi fick rivmärken typ precis överallt. hihi
Det som behövdes mer var kycklingnät, tidningspapper och tapetklister.
Sen var det ju klart. hehe inte alls kletigt eller så.. Tror mina fingrar var russin minst två dar efter hihi.


Jag å syster fick som vanligt klä granen som vi gjort sen vi var små.. men.. i år kan man ju säga att den var lite högre än vanligt. hihi robban hade huggit den om jag säger så. Så den var ungefär 3 meter hög. ja vi mätte factiskt. men tur att vi har högt i tak. Eftersom jag är en så underbar syster så fick min syster klä toppen ( jag våga inte ricktigt gå ut på balkarna) hehe

Jag skulle koka te en dag. och då när jag häller upp vattnet i glaset vad händer. jo glaset spricker rakt över lixom runtom och det rinner te precis överallt.
Ett par dar senare när min vän J och jag ska dricka te så berättar jag den lilla historien. och då händer samma sak igen.. Tänker inte annvända dem mer tror jag hehe. och jag som brukar prata bra om IKEAs saker. hihi

Inga kommentarer: