08 januari 2008

Ny dator

Har köppt mig en dator. Ja du hörde rätt en bärbar nu är ju frågan hur det gick till bara.
HiHi Jag tog med min "allvetande" mamma till massor av affärer. Vi sprang nog ut lika fort som vi kom in inte så lätt att veta vad man vill ha när man inte kan ett skit hehe.
Tillslut gick vi tillbaka till en av affärerna.. jag ställde mig och läste på en lapp brevid en dator i ca 3sek? då kom en man och frågade vill du ha någon hjälp? varpå jag svara -tänkte köpa en dator! han titta lite underligt på mig med tanke på att de bara säljer datorer hehe.
Men han svarade iaf om jag tittat på nått specielt. Jag vänder mig snabbt om och pekar på datorn jag kollat på och säger den.. Är den bra? Han svara jaaa.... Då tar jag den svarar jag
Tror att hela köpet gick på max 3 minuter.
haha

Inga kommentarer: