15 januari 2008

Henna & kaffe

Mitt hår är helt sjukt förstört efter min blekningsprrocedur förut. Så nu mera använder jag henna till håret igen eftersom det inte ska bli slitet av det..
Jag var hemma hos min vän Janina i helgen (för ovanlighetens skull) hehe, då berättade hennes mamma att man ska blanda hennan med kaffe i stället för vatten.. lite underligt tycker jag då. men det ska tydligen sitta bättre sen då. hehe
Så nu sitter jag här med den underliga blandningen i huvudet och ja.. det luktar som hästbajs och kaffe underbart haha.. hoppas iaf att det blir ett bra resultat annars har jag ju nån att skylla på den här gången.. hihi

2 kommentarer:

Linnea sa...

önskar uppdatering på ditt kaffehår...
/systern

HellaBella sa...

Följer med spänning ditt hår och dess kurer. Hoppas att allt är bra med dig!