26 februari 2009

nån som varit något frånvarande va?

Kom fram till att det nog var ett tag sen jag skrev. Och jo det var det.
Tänkte bara säga att jag inte är död. Men jag har varit lite sjuk ett par dagar.. usch. Mag ont utan att förstå varför det är aldrig specielt kul..
Men snart eller exakt 16 dagar så åker jag till TOKYO =) yey as gorgeous. Vi Jag och två vänner ska åka och hälsa på vår vän Jennifer som pluggar där. Vi åker härifrån på kvällen (vi tänkte att vi kan sova på planet då), men vi missberäknade en sak. Det tar 15,5 h att flyga och i och med tidsskillnaden så är det kväll när vi kommer fram. alltså sov dax. haha funtar på att va vaken hela flyget och dö när vi kommer fram. Låter det som en bra plan lr?
vem vet jag kanske skriver nått när jag varit där. hehe

3 kommentarer:

HellaBella sa...

Kul, ser framemot fina bilder och beskrivning av resan varje dag...

Linnea sa...

Jag vill ha millioner med bilder så jag kan gå omkring å vara avundsjuk.
Skönt att min bloggåterupplivning spred sig till både dig å mamma haha.

Saknar dig sorella! Jag kommer nog hem i påsk, å då ska du få ett påskägg av mig :D Hurra!

Puss puss

IDA sa...

yess =) härligt nu ska jag strax börja åka mot arlanda. haha har varit färdigpackad i ett dygn ungefär. hihi börjar bli lite otålig pussar till er